|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Amming av store barnJeg hadde aldri nok melk til at det har vært en problemstilling, men uansett så tror jeg nok ikke jeg ville ammet utover bleiealder. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Amming av store barn
Sikkert mye før det også tenker jeg. Min treåring er veldig klar over hvem i barnehagen på hennes alder som fortsatt bruker bleie (hun har sluttet for et år siden) og som bruker smokk (hun har aldri brukt), og ser på det som litt underlig at de som er like store som henne fortsatt bruker ting hun assosierer med babyer. Vi gjør selvfølgelig det vi kan for å forklare at folk/barn er forskjellige, og at det ikke er noe man skal ertes for, men jeg ser at barnehagejustisen er hard. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Amming av store barnJeg bryr meg ikke om folk ammer lenge eller kort, lar ungene gå med bleie til de er 5, får bruke smokk eller (Gud forby) får sitte i vogn på ferie etter fylte 2. De fleste styrer sånt selv og ingen av delene opplever jeg som skadelige for barnets utvikling. Selv ammet jeg lenge, lenge, men det var absolutt ikke noe jeg hadde behov for.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|