|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
maler
|
Sv: Spinoff: "Utdanning skal lønne seg". Eller?
Du skriver mye bra, og jeg vet at spesielt lærere med bred realfagskompetanse er blitt sjelden vare. Er lærere villig til å ha et lønnssystem med mulighet for personlige tillegg slik at man har mulighet til å tilby nøkkelpersonell det som skal til? For det er ikke en ukjent problemstilling at man mangler gode lærere i norsk som i tillegg har et par andre fag å sjonglere med, og man mangler matematikk- og fysikklærere, mens man har nok å velge i på andre områder.
|
|
|
#2 |
|
Librocubicularist
|
Det er jo noko av problemet. Sjølv er eg norsklærar, og vurderer å søke meg over til privat sektor og jobbe med litteratur (kor eg har masteren min). For meg personleg ville ikkje 100.000 meir i lønn gjort jobben min meir attraktiv, men mindre undervisningsplikt som ville frigjort meir tid til retting, ville gjort lærarjobben meir attraktiv. Men for meg som har humanistiske fag, er lønna også konkurransedyktig. For ein realist er ho ikkje det, og eg personleg ville ikkje reagert på at flinke realfagslærarar fekk konkurransedyktig lønn, medan norsklærarar fekk arbeidsoppgåver som passa til arbeidstida. Dessverre er det ikkje rom for og vilje til slik differensiering, i fagforbunda samla sett. Men det er nokre kompetanseområde som er meir etterspurde enn andre i skulen også. Og eg meiner den kompetansen burde verdsettast. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Protonterapeut
|
Har jeg sagt noe annet? (Siden du valgte å sitere meg?)
|
|
|
#4 |
|
Librocubicularist
|
Nei. Eg svarte vel mest i forlegninga av det du sa, ikkje i protest mot. Du sa at slike diskusjonar har ein tendens til å dreie seg om viktigast/dårlegast betalt. Eg synest ikkje denne diskusjonen gjer det, men vi henter jo gjerne eksempler frå den kvardagen vi kjenner best. Men eg ser at svaret mitt synest lite relevant. Deler av resonnementet forsvann i hovudet mitt. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|