Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barnesykkel

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-07, 16:29   #1
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnesykkel

Lurer på om det kan være en lik sykkel som vi allerede har? Den kan man dessverre ikke tråkke rundt pedalene på (vår altså). Jeg kunne gjerne tatt meg en tur med lillebror. Storebror reiser på fjellet med bestemor. Det hadde vært veldig koselig med et besøk, men så var det den bilen da. Jeg skal ringe og høre om det er sjans å få den tilbake i morgen...

Gammel 02-04-07, 16:32   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Lurer på om det kan være en lik sykkel som vi allerede har? Den kan man dessverre ikke tråkke rundt pedalene på (vår altså). Jeg kunne gjerne tatt meg en tur med lillebror. Storebror reiser på fjellet med bestemor. Det hadde vært veldig koselig med et besøk, men så var det den bilen da. Jeg skal ringe og høre om det er sjans å få den tilbake i morgen...

Vi er hjemme vi, lørdag er vi ikke hjemme men resten av påsken

Gammel 02-04-07, 16:49   #3
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Så koselig! Skal sjekke med bilen, jeg!

Gammel 02-04-07, 17:11   #4
TBM
Passiv

Standard

Jeg vil gjerne anbefale DBS sin minste sykkel - den har veldig "riktige" proposjoner mellom sete, styre og pedaler - og så er den solid og lett.

Stang er supert - men hvis dere vil sykle selv kan dere jo også prøve en slik kobling som jeg har til mine:

http://turbarn.no/bilder/imarka2_600pxl.jpg

Da får vi syklet selv også! Kjøpte vår lokalt, men de selger via nettet.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:51.