|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Spinoff: "Utdanning skal lønne seg". Eller?
Så rart. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Nei, det er jo rimelig åpenbart at det ikke er slik, men jeg ville jo trodd det hadde vært en forholdsvis lettvinn måte å i det minste måle den rent faglige kompetansen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Er frisk!
|
Jeg tar gjerne prøver hvert femte år! Det måtte vært gøy!
|
|
|
|
#5 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lærere flest er jo ofte suckers for prøver. Det er jo en grunn til at de ikke ville ut av skolesystemet etter endt utdanning, liksom.
|
|
|
#6 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Arbeidsgiver synes kanskje det er vel så lettvint å se på eksamenskarakteren? Jeg synes det er viktigere å jobbe for at lærerne faktisk blir satt til å undervise i de fagene de har fagutdanning og undervisningskompetanse i, enn å teste rubb og stubb jevnlig. For hva skal man gjøre dersom en lærer ikke scorer tilfredsstillende i faget han ikke har i fagkretsen sin men er blitt satt til å undervise i fordi det ikke finnes faglærte å velge i? Eller, først og fremst må man jo jobbe for å ha full dekning av lærere med godkjent utdanning in the first place, så kan man begynne å se på riktig fag.
|
|
|
#7 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Spinoff: "Utdanning skal lønne seg". Eller?Sjølv synest eg det burde vere større forskjell på ulike fagområde. Som norsklærar med 90 elevar i norsk, må eg rette 360 stilar i halvåret, for å ha vurderingsgrunnlag i begge målformer. Då får kvar elev to vurderinger i kvar målform, noko både eg og del synest er i minste laget. Ein kroppsøvingslærar har alt vurderingsarbeidet i undervisningstida. Det burde vore større forskjell på undervisningstimar for dei to faggruppene. Men mi lønn er konkurransedyktig samanlikna med andre bransjar eg kan få jobb som litteraturvitar. Eg treng ikkje høgare lønn. Ein person med djubdekompetanse i matematematikk og informatikk derimot, kan få tre gonger så høg timelønn i det private, som i skulen. Gode realfagslærarar må vere idealistar for å ønske seg jobb i skulen. For dette fagområdet er ikkje lønna konkurransedyktig. Eg trur at dersom vi lærarar som samla gruppe, hadde akseptert at vi har ulik kompetanse og arbeidsoppgåver som i ulik grad tar tid, innafor dei ulike fagområde og at differensiering i lønn og arbeidstid er eit verkemiddel som kan brukast for å få dyktigefagfolk til å jobbe i skulen, ville mange av konfliktane vore løyste. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Likevel så er vi der at ein, i alle høve i mitt distrikt, har større mangel på norsklærarar med formell kompetanse enn realfagslærarar. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Librocubicularist
|
Poenget mitt var ikkje å spele faggruppene ut mot kvarandre. Poenger mitt var å få fram at det er ulike utfordringar innanfor ulike faggrupper, og at dette ikkje blir verdsett. Ein kjemilærarar med åtte elevar i 2KJ, 5 timar i veka får 28% stilling for å sette åtte karakterar. Ein norsklærar med 30 elevar i 2NO, 4 timar i veka, får 24% stilling for å sette 90 karakterar. Det er enorm forskjell på arbeidsmengda i desse to faga. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|