Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Streik, toukersplan og lekser

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-12, 18:03   #1
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Streik, to-ukers plan og lekser

Eldste har ikke fått den beskjeden og går på samme skole, så det varierer visst.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-12, 18:14   #2
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Streik, to-ukers plan og lekser

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Hm. Ja, skjønner jeg burde tenkt på dette, men det har jeg virkelig ikke. Det var dumt.

Kan jeg skylde på at de var hos faren i hele forrige uke?!

Eg ville tatt det opp med læraren og sagt at eg ikkje hadde tenkt på dette i det heile tatt og spurt om eleven kunne fått litt utvida tidsfrist. Det må jo læraren forstå.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.