|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ekvilist
|
Sv: Var det noen som sa agurktid?Jeg leste samme artikkel, og visste ikke helt om jeg skulle le eller grine. RB er verdensmestere på indignerte foreldre, dette har vi snakket en del om på FP tidligere.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var det noen som sa agurktid?
Privat vei i borettslaget? Send en e-post til selskapet om hva som er ønskelig at isbilen skal gjøre her....
|
|
|
#3 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Vi har tatt det opp direkte med hovedkontorene til isbilene, og de skulle ta det videre. Men ingenting skjer, og i mellomtiden rygget isbilene på en ungene nærområdet her for en tid tilbake.
|
|
|
#4 |
|
Ekvilist
|
Sv: Var det noen som sa agurktid?Æsj, jeg nå får jeg jo ikke skrevet kommentar på FB. Da outer jeg meg jo fullstendig.
Vi boikotter også. Den ryggesaken hvor et barn ble påkjørt, var den i RB? Den fikk jeg ikke med meg. Men etter å ha sett kjøringen i vårt borettslag så forundrer det meg ikke det grann.
|
|
|
#5 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Ja, det sto en liten sak. Husker jeg linket til derpå FB.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|