Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du tiltro til lokalpolitikere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-12, 08:43   #32
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du tiltro til lokalpolitikere?

I teorien ja, i praksis nei.

Som andre over her liker jeg at dette er vanlige mennesker med vanlige liv som blir valgt inn å gøre noe for fellesskapet, det jeg misliker er disse luringene som går til valg med store ord og vyer og som viser seg å være skikkelig lite smarte, og egentlig er der for å føle makt og vise seg frem.

Men du Pelle, når avgjørelser tas på synseføling og gode intensjoner, men manglende grunnlag, så har man vel lovverk som regulerer dette og som bør kunne anvendes?

Jeg stusser også litt på dette med at det i slike diskusjoner slenges ut beskjeder om at man bare må engasjere seg selv om man er misfornøyd. Alle kan ikke være lokalpolitikere, og å gå til et kommunevalg og nøye vurdere hvilke kandidater man gjør hva med på liste (gjerne ut fra hva man har lest seg frem til på forhånd) mener jeg i aller høyeste grad er å engasjere seg.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:50.