|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Sv: "Livsfarlig sikring av barn i bil er lovlig"Når billigere butikker (BabyKos f.eks.) i tillegg har inkompetent personale som heller selger forovervendt enn bakovervendt, fordi det gjorde hun med sine barn for 20 år siden og det gikk jo bra, så blir det som det blir. Desverre.
|
|
|
#2 |
|
Dragedytteren
|
Sv: "Livsfarlig sikring av barn i bil er lovlig"
Hjelpes. Vi fikk av og til sitte i bagasjerommet til og fra butikken på hytta som barn, men jeg har ikke tenkt å la Lille Ville gjøre det samme av den grunn.
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Livsfarlig sikring av barn i bil er lovlig"Jeg satt laus har jeg blitt fortalt, som 3-4 åring, til pappa måtte bråbremse for en rev i Sverige. Hos neste bilforhandler fikk de montert inn seler bak. Sist redigert av Dronningen : 16-06-12 kl 12:22. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dragedytteren
|
Sv: "Livsfarlig sikring av barn i bil er lovlig"Da jeg tok teorikurs, ble vi vist bilder av trafikkofre fra en av akuttavdelingene, blant annet av et barn som hadde sittet løst i baksetet. Hadde jeg ikke vært beltebruker før, hadde jeg i hvert fall blitt det da. *grøss*
|
|
|
#5 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Livsfarlig sikring av barn i bil er lovlig"
Har du sett bilder av et barn som satt forovervendt, men i bilstol? |
|
|