|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvis en mann ligger ved Akerselva og blør...
Her var det vel snakk om en ruset person med et vanlig skallekutt, var det ikke? Det er jo strengt tatt egentlig ikke noe man trenger ambulanse til, hadde gått med en drosje også. Og selv om personen ikke har penger til drosje eller er for full til å ta drosje og derfor må ha ambulanse, så er det jo forsåvidt riktig å prioritere de som er sykere.
|
|
|
#2 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvis en mann ligger ved Akerselva og blør...Signerer Sitron, jeg.
|
|
|
|
#3 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hvis en mann ligger ved Akerselva og blør...Når første spørsmålet man får er om personen er ruset eller ikke synes jeg det sier MYE om prioriteringen.
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg er jo enig i at det første spørsmålet bør ikke være hvor beruset mannen var. Men etter å ha fastslått at det dreier seg om et skallekutt er det superinteressant hvor beruset han var, for om en person er beruset og derfor ikke klarer å stå på bena, eller om en person ikke er beruset og ikke klarer å stå på bena kan jo det være tegn på en alvorlig hjerneskade.
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|