|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
maler
|
![]() Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)Jeg synes vi skal la være å latterliggjøre denne damen. Dette ble nok neppe slik hun forutså, og pressen er ikke lett å håndtere for noen. Jeg synes BT burde ha droppet dette, det er de som har ansvaret for hvordan dette ser ut på trykk.
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)I alle dager. Skam? For noen er dette ganske mange penger. Og det er fullstendig i tråd med Kiwis kvalitetsgaranti. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)
Selvfølgelig handler det om skamvett. Kiwi yter god service til kundene sine og tilbyr penger tilbake hvis man finner mat som har gått ut på dato. Denne damen ser et dårlig parti med jordbær og bestemmer seg for å kjøpe alle bare for å få penger for dem, ikke fordi hun er ute etter jordbær. I tillegg synes hun det er dårlig gjort at hun ikke får pengene sine med en gang, men må vente til dagen etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ringskrømt
|
Enig, dette irriterte vettet av meg, kjenner jeg, og jeg tviler sterkt på at hun angrer på noe som helst. Verken avissutring eller jordbærkjøping. Dette er egoismemegmegmeg, overmelking av kua og opportunisme blandet med ren og skjær dumskap.
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Dette burde det være unødvendig å forklare. Når man får penger for å finne dårlig frukt og grønt på Kiwi er det nærliggende å tenke at det kanskje er folk som ikke har så mye å rutte med som benytter seg av dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
![]() Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)Jeg kjenner at jeg er sjeleglad for at jeg har opplevd å være fattig, for denne tråden gjorde meg oppriktig talt litt kvalm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)Jeg har ikke noe problem med prisgarantien til Kiwi, men jeg skjønner ikke hva folk tenker når de går til avisa med en sånn sak. (Eller de med isen for den saks skyld.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)Jeg har brukt garantien et par ganger. Plukket med meg sukkererter, for så å oppdage at de er gamle. Da tar jeg med meg en bedre pakke også og påpeker dette når jeg kommer til kassa. Jeg trodde da at jeg bare fikk de gode sukkererter gratis. Akkurat dette har jeg hatt null skrupler med å gjøre.
![]() |
![]() |
#13 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)http://www.radioludo.no/index.php?op...heter&Itemid=1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Halloen!
![]() Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)Men er hun fattig? Ikke at jeg føler det er særlig relevant, men noen gjør visst det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
maler
|
![]() Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)Kiwi skriver jo at man skal se på det som finnerlønn. Det må da være greit å benytte seg av det når de skriver det på den måten. På samme måte som man ikke lar være å føre opp mest mulig fradrag på selvangivelsen. For de fleste av oss vil det være utenkelig å gå på jakt etter garantivarer, men for noen som har veldig mye mer tid enn penger kan dette være noe som gjør at de får litt mer å leve for. Jeg greier ikke å se noe galt i det.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Helt enig med deg!
![]() |
#19 |
Halloen!
![]() Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)Spare: (bokmålsordboka) legge (seg) opp / bruke minst mulig |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
maler
|
![]() Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)Man kan jo være sparsommelig hvis man er opportunistisk og benytter seg av den prisgarantien som gjør at man får varer gratis når de er i ferd med å gå ut på dato. Da bruker man jo minst mulig.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|