|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ideer til enkel, uformell bryllupsfeiring?Disen skal visst være veldig fint, men vi har ordnet alternativ for festlokale, dersom det er den løsningen vi ender opp med. Det er ganske rimelig til å være selskapslokale i det området, så den er forsåvidt grei. Det er alternativer til måter å markere dagen på vi er ute etter, det vil si noe annet enn middag + tradisjonell fest. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Off the map.
|
Sv: Ideer til enkel, uformell bryllupsfeiring?Jeg synes ikke du skal avskrive kurv-ideen helt enda. Hvis jeg var bedt i et bryllup med invitasjon som ba om mat i stedet for gaver, så hadde jeg sikkert kjøpt en gave, men ikke like dyr. Da ville gaven ha vært en 'oppmerksomhet' og ikke en stor gave til 1000 kroner pluss.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ideer til enkel, uformell bryllupsfeiring?
...og som sagt, det koster faktisk ikke _så_ mye å leie enn buss heller. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Ideer til enkel, uformell bryllupsfeiring?
Jeg sjekket helt uformelt ut Villa Malla (eller pappa gjorde det) før jeg i det hele tatt var forlovet. Det er ikke veldig stort, så du må nok leie stedet dersom du skal ha såpass med gjester. Eventuelt kan man leie bare utendørs. Det er telt. De skulle ha ca 1000,- pr gjest for et par år siden, men det var for alt mener jeg å huske. Altså buffet, drikke og kake. Transportproblemet var grunnen til at vi droppet det. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|