Sv: Giveaways til barn
Opprinnelig lagt inn av millact, her.
Ville likt å fått badehåndklær i alle fall og buff. Det ville blitt brukt. En god ball. Tøff lue. Ting av skikkelig kvalitet, ellers går det i søpla her.
Hvilke andre banker gir ut ting, noen som vet? Mine har konto i SR bank, men jeg vurderer å bytte da vi ikke har noe kundeforhold til banken ellers. Nå har vi fått DNB her også, lokalt, kunne vært greit å byttet der da de også har annen konto der.
Jeg har jobbet i både Nordea, DNB og nå i lokal bank i Terraalliansen, og alle har hatt gaver til barn.
Tror ikke mange sender ut gaver til alle små kunder når de har bursdag, men det kan nok være de får bursdagskort, innbydelse til bøssetømming.
Der jeg er nå, feires det Bamseuke, hvor det sendes ut innbydelser, i tillegg serveres det forskjellig. I fjorr hadde de hatt cowboyfest - grilling og litt musikk utendørs, samt ponniridning - og ikke minst utdeling av tømmepremier og gaver til både barn og voksne fra Bamse-maskoten. '
Avdelingen jeg egentlig jobber på hadde åpent i forbindelse med Barnas dag i byen, ga ut heliumballonger og tømmepremier til alle små, samt kaker og boller, kaffe og saft, og hadde ansiktsmaler i lokalet. Veldig populært.
Ellers vet jeg at DNB har kuttet en del på sparebøsseuker osv, der jeg jobbet var det pga de har så mange små kunder at de ikke har ressurser til det lenger Skuffende synes jeg, prøvde å få det igang igjen når jeg var der, men det var lagt opp til at barna tømte ved behov, og måtte komme inn i lokalet for å spørre etter premie etterpå.. Blir ikke helt det samme.
|