Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Redningsvest til barn over 25 kg

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-12, 17:58   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Redningsvest til barn over 25 kg

Trives de i Junior safe? Vi har Kid safe, og den funker for såvidt fint, men den er jo så liiiten. Og svær foran om dere skjønner? Skal spørre junior om han liker det sånn.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 18:01   #2
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Trives de i Junior safe? Vi har Kid safe, og den funker for såvidt fint, men den er jo så liiiten. Og svær foran om dere skjønner? Skal spørre junior om han liker det sånn.

Ingen av mine klager i alle fall. Men de har fått ultimatum da, på med vesten eller bli på land.
Eneste klagen jeg har hørt var når eldste vokste ut av Kid safen.

Gammel 04-07-12, 18:54   #3
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ikke lest tråden i detaljer, men angående test og vest har lært følgende opp igjennom: det hjelper ikke bare å se på testene. Ettersom kropper er ulike må man sjekke den enkelte vesten på den personen som skal bruke den før man vet hvordan vesten virker.

Vi har sett "best-i-test-"vester på svømminga, (tatt rett ut av plastikken, attpåtil!), fungere knallbra på et barn for så å ikke virke brukbart i det hele tatt på det neste barnet. Snålt, men sant.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:02.