|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?Jeg blir veldig nysgjerrig på hvordan deres "perfekt kvinne"-liste ser ut ?
|
|
|
#2 |
|
guru advisor
|
Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?
Men hvorfor er du så opptatt av hva andre gjør? Det høres kanskje veldig PK ut, men å sammenligne seg med andre er destruktivt i lengden. Alle har sitt uansett.For meg blir en "perfekt" kvinne en kvinne som ikke streber etter å være perfekt fordi hun føler press om at hun må være det. Men en kvinne som er glad i seg selv som hun er, og som ønsker å leve her og nå, jamfør ditt siste punkt. En kvinne som tar ansvar for egne behov.. En som tar vare på selv, kanskje i form av trening, fordi hun blir glad av det selv, og ikke fordi hun føler at samfunnet forventer at hun skal være celuittfri. For meg har den perfekte kvinne veldig lite med materielle ting å gjøre. SÅ perfekt er jeg. Sist redigert av Minerva : 10-07-12 kl 07:02. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?
Jeg er egentlig ikke så opptatt av hva alle andre gjør. Men innimellom så kommer perfeksjonisten i meg til overflaten. Det er ikke ofte, og heller ikke lenge av gangen. Perfeksjonisten i meg er mer nysgjerrig og undrende til at noen fikser å gjøre alt dette på en gang, mer enn at jeg er misunnelig. Jeg er blitt rimelig realistisk når det kommer til hva jeg kan og ikke kan. Det er en av de tingene jeg har fått lære gjennom å bli kronisk syk.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|