|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolute Beginner
|
![]() Hvordan tror du folk oppfatter deg?Inspirert av et par andre tråder her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Dette er hva jeg tror. Interessant om noen gidder å korrigere om jeg tar feil.
![]() |
#3 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Jeg tror at folk oppfatter meg som..., ja si det? Jeg aner virkelig ikke. Kanskje jeg bare er en grumsete masse? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Aner ikke hvordan folk oppfatter meg på nettet men IRL så får jeg høre at jeg er: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
superbruker
|
Selv om ikke du er den skriker høyest etter oppmerksomhet, så ville du bli savnet
![]() |
#8 |
sasiltranopogol
Hvor: sammen med 538.410 andre
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Hvordan jeg oppfattes avhenger nok mye av personen selv. Er det en person som er trygg på seg selv så blir jeg mest oppfattet som en sosial, livlig, blid og diskusjonsglad person som ser sakene fra flere sider, og ærlig, men snill. En venninne og kollega fortalte her om dagen at hun synes jeg er en diplomatisk og løsningsorientert person.
![]() |
#9 |
X First Lady
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Her på nettet vet jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?I RL så blir jeg oppfattet som en entusiastisk, positiv, selvstendig, feministisk, nerdete vindranker. Tror jeg blir oppfattet som noe tilsvarende på nettet også - i hvertfall av folk som har lært å kjenne meg. Andre som ikke kjenner meg så godt har karakterisert meg som gladkristen (
![]() |
#11 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Flere av de som kjenner meg både fra nettet og RL sier at jeg virker bråere og skarpere på nettet. Det er helt sikkert fordi min kanskje litt rare humor går (enda) mer hus forbi uten den non-verbale kommunikasjonen.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg la godt merke til deg på NM bare så du vet det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Javel
|
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?På nett er jeg vel en av de mer anonyme, og blir vel kanskje oppfattet som litt kjedelig.
![]() |
#14 |
Kidding, right?
|
![]() |
![]() |
#15 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Ut ifra tilbakemeldingene jeg har fått og slik jeg har oppfattet ting så tror jeg jeg blir oppfattet slik på nettet:
![]() |
#16 |
Borte
|
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Jeg vet at jeg blir oppfattet som uhøytidelig, positiv og morsom IRL. Det har jeg blitt fortalt mange ganger, og det stemmer bra med hvordan jeg føler meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Tror jeg blir oppfattet som noget forvirret på nett i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Jeg blir vel især oppfattet som "henne som prater litt rart / henne som skriver litt rart".
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Jeg tror folk oppfatter meg på forskjellige måter i virkeligheten alt etter hvor godt jeg kjenner dem eller hvordan kjemien er. Tror de som kjenner meg godt synes jeg er morsom, distrè, skravlsesyk og nerdete, mens de som ikke kjenner meg så godt kanskje oppfatter meg som mer stille og sjenert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Interessant. |
![]() |
![]() |
![]() |