|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Tror jeg blir oppfattet som noget forvirret på nett i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Jeg blir vel især oppfattet som "henne som prater litt rart / henne som skriver litt rart".
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Jeg tror folk oppfatter meg på forskjellige måter i virkeligheten alt etter hvor godt jeg kjenner dem eller hvordan kjemien er. Tror de som kjenner meg godt synes jeg er morsom, distrè, skravlsesyk og nerdete, mens de som ikke kjenner meg så godt kanskje oppfatter meg som mer stille og sjenert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Interessant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?På nettet er vanskelig å si. Etter en viss diskusjon her inne så er det sikkert noen som oppfatter meg som litt...........men det er feil |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Jeg tror jeg blir oppfattet ganske likt på nett og IRL.
![]() |
#7 |
Sær og kresen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Jeg vet ikke - opplys meg gjerne.
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?Jeg tror jeg er relativt enkel å like jeg - både på nett og i RL - Jeg er enkel å ha med å gjøre. (Evt blottet for selvinnsikt)
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|