Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hjelp! Minsten har brukt pengene mine på itunes

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-12, 18:04   #34
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Minsten har brukt pengene mine på itunes

Tja. Hvis lillegutten til TM har klart å handle for mange tusener i løpet av få minutter, må han jo nødvendigvis ha kjøpt de megaoverprisede in-app'ene. Hvis han har handlet 7 kr. apper for 5.000 i løpet av under 15 minutter, må han jo ha trykket på kjøp og bekreft kjøp minst annenhvert sekund i 15 minutter. Det høres rimelig usannsynlig ut, synes jeg.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:45.