|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Romfolkets situasjonJeg har akkurat tiggere på døra og vi bor på landet, de hadde med seg lapper hvor det stod at de var sultne, tørste og at de frøs, så de trengte penger. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Romfolkets situasjon
Det føles ikke greit når noen oppsøker deg hjemme, og ber om penger.
|
|
|
#3 |
|
Akkurat tigging på døra synes jeg fint lite om og var det sult, tørst, kulde, så kunne jeg hjelpe de, men det var penger, og da ble det ingenting for det hadde jeg ikke her og jeg blir ikke med fremmede for å ta ut penger for at de skal få. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
Da hadde jeg blitt sint tilbake, om noen ringte på døren min og ville kjøre meg til minibanker for å ta ut penger til dem. Tigging på døren syndet også heller lite om. Jeg tror jeg hadde følt den situasjonen som en smule truende, rett og slett.
|
|
|
#5 |
|
Ville ikke bli sint for det kan trigge situasjonen, så jeg var like blid hele tiden, men truende var de når de ikke fikk penger og jeg ikke ville bli med de, og da jeg sitter i rullestol for tiden, så er det om å gjøre og ikke trigge de til å gjøre noe;-) |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|