Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan du sitte helt stille?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-12, 22:53   #1
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan du sitte helt stille?

Ja, det kan jeg.

Og jeg irriterer meg over de som sitter og rister på et ben konstant. Fikling og skifte stilling og sånn er selvsagt helt greit. Men MÅ folk sitte og riste sånn at hele benken/bordet/gulvet beveger seg?

Gammel 26-07-12, 00:28   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Ja, det kan jeg.

Og jeg irriterer meg over de som sitter og rister på et ben konstant. Fikling og skifte stilling og sånn er selvsagt helt greit. Men MÅ folk sitte og riste sånn at hele benken/bordet/gulvet beveger seg?

Sånn risting er forstyrrende. Jeg liker heller ikke at folk begynner med rockefoten sin når det er seriøse konserter. Greit nok på rølpekonsert, men å sitte og trampe takt på konserter i lokaler med sitteplass og hvor det er snakk om lytting til musikk synes jeg er en uting. Enkelte har kroniske rockeføtter også når det ikke er rock.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-12, 12:32   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Men MÅ folk sitte og riste sånn at hele benken/bordet/gulvet beveger seg?

Jeg har helt instinktivt og uten å tenke på det (tydeligvis!) lagt hånda på låret til etpar sånne oppigjennom, når de har sittet ved siden av meg. Og sagt "stopp". Aner ikke hvor det ble av sosialfilteret.

Dette var etter at jeg fikk barn da. Lurer på om det er samme greia som gjør at man sitter og redder glass og kniver og sånt unna andre voksne hvis de veiver litt med armene mens de snakker...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:07.