|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hjelp til kaloriberegning?
|
|
|
#2 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jo noen av de vanlige, norske standardgreiene som drar på i kaloriregnskapet, da, og brødskiver, ost og brunost er blandt de, samme med pasta og ris. Om du bytter ut brød med knekkebrød og ost med skinke snakker vi om noe helt annet ifh til kalorier. Man kan ikke slanke seg med kaloritelling og spise akkurat det samme som før. Jeg tipper de som nevner over her at det er vanskelig å komme opp på 1500 allerede for lenge siden har luket vekk disse tingene i kostholdet.
|
|
|
#3 |
|
ekstremt trøtt
|
Jeg er veldig klar over det, men knekkebrød med skinke er ikke like mettende som brødskive med ost. Jeg slanker meg ikke, men er såpass slank og i lite bevegelse, noe som gjør at jeg skal ligge på 1500 kcal for ikke å gå opp i vekt. Hadde jeg slanket meg så hadde det vært noe helt annet å måtte kutte ut brødskive med ost, det er mye verre når målet er å ikke gå mer opp i vekt.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hjelp til kaloriberegning?Kan du spise en omelett eller noe eggegreier i tillegg? Kanskje med skinke, ost og paprika elns? Nøtter? oliven? avokado? Sist redigert av m^2 : 01-08-12 kl 14:49. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|