|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
29 år
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: VakuumklesposerHvis folk ikke vil handle via TVshop på nett ser jeg ikke helt for meg at de handler fra ebay |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vakuumklesposer
Det gjør jeg. Min TVshop-sperre dreier seg ikke om netthandel, men om kvalitet. Sikkert bare fordommer, men jeg får litt "AS Select" følelse (eller AS Defekt som vi kalte det).
|
|
|
#3 |
|
29 år
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Du får de samme posene på ebay som på TVShop tror du kvaliteten er annerledes av den grunn? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Ikke hvis det er de samme posene, selvfølgelig.
|
|
|
#5 |
|
Ekvilist
|
Sv: VakuumklesposerJeg skal rapportere om posekvaliteten allium. I pakken jeg kjøpte var det tre "reiseposer" med enveisventil som kan brukes uten støvsuger. Jeg tror det skal dekke vårt behov. Det står detaljerte størrelser og funksjon i annonsene på ebay. Man får også pakker med 30 poser, men da kommer man over mva og tollgrensa.
|
|
|
#7 |
|
Ekvilist
|
Nei, vi betalte 30,95 $, noe som skal tilsvare 188,- NOK i følge min valutakalkulator. De selges billigere også (som buy-now pris), men da må man sjekke med selgeren om han/hun kan sende til Norge. Det gadd jeg ikke.
|
|
|
#8 |
|
Ekvilist
|
Jeg er litt sånn jeg også. Fordomsfull. Særlig ovenfor sånne overamerikanske reklamer, slik man ser på TV-shop. Eller ultrateite reklamer og brosjyrer som Jysk (og kanskje særlig tidligere Sengetøylageret) har. Da koster det litt mer å gå inn i deres butikk. *sær*
|
|
|
#9 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: VakuumklesposerNoen som har lyst til å bestille fra ebay for meg, så overfører jeg penger.
Kan bare skrive under på denne |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette er IKKE de samme posene! Har ikke prøvd Spacebag fra Ebay (som Irma viser til) men kjøpte Superpack fra TvShop. To forskjellige navn... Uansett, de fra TvShop funka greit i ca 10 sekunder. Låsen gikk istykker på noen av de, vakumet gikk ut lett og av de 4 posene jeg pakket ned med tøy, holdt kun en av dem seg flat. Jeg så noen i Australia som var veldig solide, så det var derfor jeg slo til og TvShoppet litt da jeg kom hjem.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|