|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
saftig
|
Sv: Mulig nabokonflikt-tv-kabelJeg syns det er fullstendig urimelig å mene at skaden DU har gjort skal betales av den du har påført skade. Jeg hadde vært dritflau og betalt uten å mukke, og også lagt meg flat overfor naboen og beklaget.
|
|
|
#2 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mulig nabokonflikt-tv-kabel
Jeg synes ikke jeg er totalt urimelig, hadde vært annerledes om vi påførte skade på andres eiendom, ikke på vår egen. Det er jo ikke sånn at vi DRITER OSS ut med vilje, graver man og kabler ikke står på kart og tegninger er det litt vanskelig å unngå uhell, det er jo ikke sånn at vi bare kan la være å gjøre hagen beboelig fordi kanskje noen har tv-kabler over tomta vår. Vi er ikke så veldig innflyttere, bodde 500 meter unna før, så vi kjenner folk i gaten.
|
|
|
#3 |
|
Truth is in the x-files
|
Motsatt: Naboen kjører cowboykabelstrekking på annen manns eiendom, og når man gjør nødvendig gravearbeid på sin egen eiendom så skal cowboy-kablingen erstattes? Hele hagen ødelegges på grunn av naboen, og så skal man betale for det i tillegg?
|
|
|
#4 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nettopp.
|