|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ekvilist
|
Sv: Irmas kokebok (med bilder)Så flott at loffen smakte Tosse!
Poden 2005 og Pjokken 2008 Sist redigert av Irma : 08-04-07 kl 21:01. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ekvilist
|
Sv: Irmas kokebok (med bilder)Det blir litt oppgulp, men jeg føler liksom jeg må trå til litt i kokeboka. Påskeaften skrubbet vi og sto på. Årets første grillings, det ble pizza. Har vist fram grillet pizza tidligere, men denne gangen prøvde vi en annen type pizzabunn laget med durumhvete. Deigen ble mer pastalignende og lettere å håndtere enn hvetedeigen jeg la ut oppskriften på i innlegg nr. 15. Mindre klissete. Samtidig ble den lettere hard (vanskelig å spise med kniv) og småbrent på undersiden. Men smaken var fortreffelig!
Poden 2005 og Pjokken 2008 Sist redigert av Irma : 08-04-07 kl 21:59. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
The Million Dollar Man
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Irmas kokebok (med bilder)Fantastisk!
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Irmas kokebok (med bilder)
Denne laget jeg til middag i dag, og jøye meg for en FANTASTISK god suppe! Jeg liker ikke supper så godt, men denne frister virkelig til gjentakelse. Har fryst ned masse rester.
|
|
|
#5 |
|
Ekvilist
|
Sv: Irmas kokebok (med bilder)Vi serverte den suppa (og Mulligatawnysuppe) i Podens barnehagebursdag forrige uke, og det var stor suksess. Vi hadde bare makaroni oppi, og kutta ut litt av buljongen slik at den ble litt tykkere. Det var poppis. Takk for at du deler ideér Iset!
|
|
|
#6 |
|
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Irmas kokebok (med bilder)Anbefales
|
|
|
#7 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Irmas kokebok (med bilder)Anbefales virkelig! Boka ble utrolig fin! Den har vært bladd i noen ganger, og på middagsplanen skal vi ha tre retter fra den på en uke.
|
|
|
#8 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Irmas kokebok (med bilder)Bøker??? Har du trykket opp oppskriftene? Kjære deg, det har gått meg hus forbi, jeg vil gjerne ha om det skulle være noen igjen. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|