|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Artikkel om gjenglemte barn i bilHjerteskjærende, men helt uforståelig. Til og med for en distré sjel som meg.
|
|
|
#2 |
|
Textrovert
|
Sv: Artikkel om gjenglemte barn i bil
Jeg orker ikke lese mer enn noen linjer, det ble for sterkt. Men for meg er det forståelig. Jeg tror faktisk at absolutt alle kan gjøre en slik feil. Og det er nettopp det som er så ubehagelig å tenke på at jeg blir helt kvalm.
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#4 |
|
Off the map.
|
Sv: Artikkel om gjenglemte barn i bilI dag fikk jeg følelsen av at jeg kunne ha glemt igjen knerten hjemme alene. Vanligvis er det pappan som leverer, og jeg ordner meg og drar helt på egen hånd.
|
|
|
#5 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er fullstendig enig. Jeg vil så gjerne tro at dette er noe jeg aldri kunne gjort, men jeg klarer ikke helt å overbevise meg selv om at det ikke kan skje i en svært stressende situasjon. Tanken på det setter meg helt ut, og gjør at jeg blir fysisk dårlig.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|