|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Treningseffekt gåturer vs joggeturerForresten; jeg bruker runkeeper også når jeg går treningstur. Hvert 5. minutt forteller den meg hvor langt jeg har gått og hvilken fart jeg holder. Det sørger for at jeg holder tempoet oppe, og får en grei påminnelse hvis jeg skulle daffe av (som har lett for å skje for min del uten påminnelsen). Runkeeper er en app og koster ikke all verden.
|
|
|
|
#2 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Treningseffekt gåturer vs joggeturer
Den er gratis mener jeg å huske, og jeg er helt enig i at den funker veldig bra for å holde intensiteten oppe! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
This is normal!
|
Sv: Treningseffekt gåturer vs joggeturerJeg synes det høres veldig fornuftig ut det fysovennen din sier. Jeg tror det er mange som piner seg til å jogge som ville ha bedre av å gå raskt.
|
|
|
|
#4 |
|
This is normal!
|
Sv: Treningseffekt gåturer vs joggeturerOg det høres ut som om du gjør en kjempejobb!
Sist redigert av noen : 13-08-12 kl 13:06. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Treningseffekt gåturer vs joggeturerJeg jogget mye før, men nå (7-8 kg senere) foretrekker jeg å gå. Føler at jeg får trent like mye ved å gå fort. Spesielt i kupert terreng. Da blir jeg ganske svett. Så jeg er enig med fysiovennen
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|