Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-12, 16:55   #661
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Disse ble med meg hjem i dag (Uggs tøysko med lammeskinn og utrolig deilig såle) :

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 13-08-12, 21:42   #662
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Disse har jeg ønsket meg siden de kom til butikken i våres, men jeg synes snaue tusingen ble litt mye for min lommebok. På halv pris derimot, ble de med meg trygt hjem i ettermiddag - I´m sooo happy!

...og til halv pris av halv pris kunne jeg jo ikke la dette BeckSöndergaard-skjerfet bli liggende alene i en haug heller

Gammel 13-08-12, 21:52   #663
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Det skjerfet har jeg i grått, men jeg syns det er så stivt og rart. Og skoene var skitkule, jeg elsker mine Tom's, men det er den vanlige typen . Jeg har ikke sett denne modellen før. Kule!

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 13-08-12, 22:12   #664
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Det skjerfet har jeg i grått, men jeg syns det er så stivt og rart. Og skoene var skitkule, jeg elsker mine Tom's, men det er den vanlige typen . Jeg har ikke sett denne modellen før. Kule!

Stivt og rart? Er det ull og silke da?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-08-12, 09:21   #665
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Esprit-salg på Ellos:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 14-08-12, 09:28   #666
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Stivt og rart? Er det ull og silke da?

Akkurat dette er i bomull, i alle fall mitt. Virket ikke så stift, men jeg har jo ikke brukt det enda, så vi får se. Det var nå uansett så billig at det går helt fint om det skulle vise seg å være "ubrukelig".

Gammel 14-08-12, 09:30   #667
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Den jakken så bra ut. Hadde de den i andre farger enn grått?

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 14-08-12, 09:32   #668
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Den jakken så bra ut. Hadde de den i andre farger enn grått?

Nei, bare i grått. Den var satt ned med 70% så det var utplukket på farger og størrelser.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 14-08-12, 20:14   #669
Fjols
Bør lage seg en tittel selv

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Har også et sånt stjerneskjerf fra Becksøndergaard, i blått.
Har også opplevd det som stivt, så jeg får ikke helt til å bruke det.
Det er jo bomull,så kanskje det går an og vaske på 40 grader. *dunno*

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 15-08-12, 14:54   #670
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bestilte meg nytt skjørt, men jeg fikk tilsendt feil str. så det ble returnert. Nicola var så lei seg at hun sendte nytt skjørt i riktig str. og har vist lagt med ett ekstra skjørt som kompensasjon. Det er service det.

Gammel 15-08-12, 15:28   #671
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, makan til serviceinnstilt dame! Jeg fikk også en bonusskjørt da jeg bestilte noe der, pga rot med størrelsene (som jeg aldri hadde merket noe til).

Kult skjørt!

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 15-08-12, 15:36   #672
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Dette til telefonen min:

Gammel 15-08-12, 15:53   #673
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt disse.
De er ganske vonde, og veldig pene.

Gammel 15-08-12, 16:09   #674
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ja, makan til serviceinnstilt dame! Jeg fikk også en bonusskjørt da jeg bestilte noe der, pga rot med størrelsene (som jeg aldri hadde merket noe til).

Og jeg fikk bonusskjørt bare fordi jeg skrev og bestilte to til etter å ha kjøpt et på Camden Market.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 15-08-12, 17:44   #675
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og jeg som trodde jeg var heeeelt spesiell.

Jeg kjøpte også ett på Camden Market forresten, og hun var utrolig liten, søt og hyggelig.

Gammel 15-08-12, 20:47   #676
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Å Mjau, de skoene er jo så fiiine! Michael Kors. Men hvorfor er de vonde? Er de trange og ekle eller bare sånn som alle sko med såpass høye hæler er?

Drømmedama er ikke aktiv  
Gammel 15-08-12, 22:06   #677
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Å Mjau, de skoene er jo så fiiine! Michael Kors. Men hvorfor er de vonde? Er de trange og ekle eller bare sånn som alle sko med såpass høye hæler er?

Bare sånn som alle sko med 9cm hæl må være.
Jeg gikk masse med høye hæler før jeg ble praktisk ansatt i bhg, og ble mamma.
Nå er jeg ute av trening og får vondt i beina.

Men de er bedre enn de sykt høye jeg prøvde hos Bianco. Ouch!

Gammel 15-08-12, 22:13   #678
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Bare sånn som alle sko med 9cm hæl må være.
Jeg gikk masse med høye hæler før jeg ble praktisk ansatt i bhg, og ble mamma.
Nå er jeg ute av trening og får vondt i beina.

Men de er bedre enn de sykt høye jeg prøvde hos Bianco. Ouch!

9 cm er mye, ja, egentlig litt for høyt for meg når det ikke er noe platå eller annen juks. Men - jeg må nok prøve et par slike jeg også, de er rett og slett veldig, veldig pene.

Drømmedama er ikke aktiv  
Gammel 15-08-12, 23:12   #679
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Stormberg "Lyngtjønn" regnkåpe kom i posten i dag, satt ned fra kr. 999,- til 699,-.
Jeg pleier alltid å kjøpe ytterjakker i svart. Denne fantes ikke i svart, og godt var det, for jammen er den fin i brunt - og brunfargen er fin til meg!

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 17-08-12, 13:21   #680
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da ble det BLINK bukse på meg! Og den er kjempedeilig å ha på!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg blink.jpg (134,3 KB, 97 visninger)
iben er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:12.