|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får noen spesialkost på SFO?Jeg er med på sukkerkutt pga. konsentrasjonsproblemer, absolutt. Ritalin? Not so much. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Får noen spesialkost på SFO?
Ikke deg, men folk som deg. Det finnes flere. Og skal jrg først vurdere å sette ungen på sukker-, gluten- og melkefri diett, så er det greit at de fleste hun omgås har en viss forståelse og ikke ødelegger. Og selvsagt ville jeg ikke forventet at de laget maten hennes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Halloen!
For det første: Autisme er da vitterlig en diagnose. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig! vi trenger balanse.
![]() |
#5 |
Er frisk!
|
Enig. Vi har ikke og vil aldri ha ressurser til at alle skal kunne få gjennom det absolutt ideelle for akkurat dem.
![]() |
#6 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2012
![]() |
Jeg tror at det er viktig i ett yrke som lærer, førskolelærer og andre yrker hvor man jobber med barn at man har en stor porsjon medfølelse og klarer å se det beste i alle. Foreldre er en viktig del av "pakka" det er å jobbe med barn. Ting var anderledes før, men var det bedre? Det var sikkert ikke noe dårligere heller, men noe som passet inn i den tiden man levde i da. Mellommenneskelige forhold er ferskvare, og alle som jobber med dette burde alltid holde seg oppdatert på nyere forkning, for vi er de vi er i dag, i ett samfunn under utvikling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Halloen!
Er det noen som har hevdet det motsatte? Det er for øvrig også viktig at man klarer å skille mellom tallordet ett og artikkelen et. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2012
![]() |
Har ikke sagt at noen hevder det motsatte, men det er verdier jeg mener er viktig i disse yrkene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Får noen spesialkost på SFO?Allergikere får tilpasninger, det har det aldri vært snakk om noe annet. Jeg har i hvert fall snakket om dem som IKKE er allergiske - men som likevel krever til dels svært store tilpasninger.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|