Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-12, 22:15   #11
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Mens vi derimot har brukt str 50 i flere uker til våre som var henholdsvis 47 og 49 cm da de ble født. De druknet jo i str 56. Så det er umulig å vite.

Vi har litt av hver, men er enig i at man kan tenke på at butikkene er åpne etter fødsel også. Jeg er nok mer pragmatisk nå når vi venter nummer tre enn med første. Da skulle alt helst ligge klart i sirlige bunker i kommoden. Ikke en sokk skulle mangle. Nå er det litt sånn "hm, hadde jeg ikke flere pysjer enn to? Jaja, jeg har jo pledd."

Med første så får man også en del gaver, men ikke forvent så mye om nummer to engang skulle komme. Nå som vi får nummer tre er jeg litt usikker på om vi får noe annet enn "likes" på facebook.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:59.