Sv: Krølltopper, foren dere!
Opprinnelig lagt inn av C.D, her.
Skyfri: lockig.se er der jeg har linket til. Står mye greit om det der ja 
Hvordan trivdes ikke håret ditt? Jeg har bare gjort dette etter boka i 1 mnd, men jeg blir mer og mer fornøyd med håret mitt 
Skal vi se.. Jeg merket ikke noe "bedring" på håret ila de 7 mnd jeg holdt på med dette, det ble kanskje tvert i mot mer brusete og uregjerlig enn det var fra før, og da syntes jeg ikke styret med balsammetoden var verdt det.
Jeg syntes det var vel mye styr å finne de riktige produktene, passe på alle de ulike typene silikon/de ulike navnene på silikon som ikke måtte finnes i balsamen og stylingproduktene, hva som er uttrøkende alkoholer som man bør unngå, hvilke andre ingredienser enn silikon som kunne gi "build up", etc.
Og siden jeg går ganske ofte til frisøren som selvsagt vasket håret på vanlig måte og benyttet balsamen og stylingen de hadde tilgjengelig, måtte jeg begynne på nytt like ofte, med ny rens osv.
Jeg har ganske intens krøll i håret, har mengder av hår men tynne hårstrå, og jeg synes mitt hår blir penest og oppfører seg best med silikoner i bøtter og spann. 
Men jeg tror absolutt at dette kan passe for mange. Mange av bildene inne på de nevnte forumene vitner jo om at noen får det virkelig godt til og at håret ser sunnerer og finere ut med balsammetoden.
|