|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Frukt i matboksen
*naiv og spør* Hva er viktigere enn barna våre? Om ikke vi står på for barna, hvem skal da gjøre det? Sier ikke at de skal pakkes inn i bobleplast og bæres rundt i gullstol men selvsagt ønsker jeg at mitt barn skal få det beste jeg kan gi..? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Off the map.
|
Sv: Frukt i matboksenJeg er ikke uenig i en del av det du skriver, Rine. At foreldre har et overdrevent forhold til å legge alt tilrette for barna. Men det var da virkelig ikke snakk om slik overdreven curling i dette tilfellet her? Jeg synes i hvert fall ikke det.
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Sv: Frukt i matboksen
Der tenker jeg at det beste man kan gi ikke alltid er det mest perfekte. For å holde meg til matpakker mener jeg at det er viktigere at jeg venner barna mine til å sørge for at de har med seg matpakke med ok innhold egenhendig (Og nøyer seg med mat de er i stand til å lage selv) enn at de får mammaprodusert kreativitet, kjærlighet og topp næringsinnhold i lunsjpausen hver dag. Noe jeg helt sikkert hadde vært uenig med meg selv om hvis jeg hadde et barn det var vanskelig å få i mat.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|