|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tilbakemeldinger
|
|
|
#6 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I tilfelle du ikke tuller - eller i tilfelle noen andre ikke vet det. Til høyre på menylinjen for tråden, hvor det bl.a. står "Vis første uleste", så finner du menyvalget "Trådverktøy". Klikker du her, så får du nederst opp valget "abonner på denne tråden". Klikk her, og du vil bli tatt videre til en lur plass.
|
|
|
#9 |
|
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: TilbakemeldingerMen nå har denne tråden sporet litt av da. Den handlet jo om prikker og tilbakemeldinger. Så da har jeg et spørsmål da vettu: hvor mange prikker må man ha før det vises under nicket mitt.? Der står det at jeg har en, men jeg har maaange flere i kontrollpanelet. Lover altså. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
intro
|
En mørkegrønn prikk under nicket teller 100 poeng, og de lysegrønne 200, tror jeg.
|
|
|
|
#12 |
|
intro
|
Ikke? Det var det kanskje på Det andre forumet (
|
|