Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tilbakemeldinger

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-12, 20:48   #1
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

rine - hvordan i alle dager har du greid å få røde prikker i en matpakketråd?

Les tråden du, Smilefjes. Eg fann det heile ganske underhaldande.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 22:31   #2
lucifine
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Les tråden du, Smilefjes. Eg fann det heile ganske underhaldande.

Det var stunder jeg vurderte å dra frem popkornen til og med..

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 23:00   #3
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Eg vurderte å skrive ein kommentar, bare for å abonnere på tråden, men lot det vere, for eg hadde ingenting å bidra med.

Gammel 20-08-12, 23:18   #4
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Eg vurderte å skrive ein kommentar, bare for å abonnere på tråden, men lot det vere, for eg hadde ingenting å bidra med.

Stakkars deg.

Og på den litt mer seriøse siden, så vet du at man kan abonnere på en tråd uten å svare, ja?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 23:19   #5
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Stakkars deg.

Og på den litt mer seriøse siden, så vet du at man kan abonnere på en tråd uten å svare, ja?

Nei, det visste eg ikkje.

Gammel 20-08-12, 23:28   #6
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Nei, det visste eg ikkje.

I tilfelle du ikke tuller - eller i tilfelle noen andre ikke vet det. Til høyre på menylinjen for tråden, hvor det bl.a. står "Vis første uleste", så finner du menyvalget "Trådverktøy". Klikker du her, så får du nederst opp valget "abonner på denne tråden". Klikk her, og du vil bli tatt videre til en lur plass.

Jeg har lagt ved et bilde fra en tilfeldig valgt tråd for å illustrere (det er mulig jeg fjerner den snart for å ikke "henge ut" Hondacrv. Eller for å hindre at alt ble så bredt her. ):

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 23:29   #7
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Takk! Greit å vite! Og for irdens skuld: Eg tuller ikkje, eg visste det ikkje.

Gammel 21-08-12, 10:10   #8
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Moahahaa.. Deler gjerne popcorn med deg mens vi leser.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 10:14   #9
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Men nå har denne tråden sporet litt av da. Den handlet jo om prikker og tilbakemeldinger. Så da har jeg et spørsmål da vettu: hvor mange prikker må man ha før det vises under nicket mitt.? Der står det at jeg har en, men jeg har maaange flere i kontrollpanelet. Lover altså.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 10:16   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nima, her.

Men nå har denne tråden sporet litt av da. Den handlet jo om prikker og tilbakemeldinger. Så da har jeg et spørsmål da vettu: hvor mange prikker må man ha før det vises under nicket mitt.? Der står det at jeg har en, men jeg har maaange flere i kontrollpanelet. Lover altså.

En mørkegrønn prikk under nicket teller 100 poeng, og de lysegrønne 200, tror jeg.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 10:24   #11
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

En mørkegrønn prikk under nicket teller 100 poeng, og de lysegrønne 200, tror jeg.

Det stemmer ikkje, med mine tall.

Gammel 21-08-12, 10:38   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det stemmer ikkje, med mine tall.

Ikke? Det var det kanskje på Det andre forumet ( ) det var sånn? Man starter med én, og den gjelder fra 0 til 100 poeng. Nummer 2 kommer idet man bikker 100 poeng - osv.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:42.