|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg blir provosert av barne-tv
|
|
|
#2 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Men der er jo målgruppen absolutt en annen da.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja jeg kommer ikke utenom at selv om jeg føler meg Norsk og regner meg som nordmann så er det visse ting som ikke helt har sluppet taket fra dengang da.. Og samtidig er det noen deler av Norsk kultur som ikke har festet seg helt hos meg. Det er sånn når en er fler-kulturell (jøss det var eksotisk å kalle seg selv
Det så ihvertfall ikke vi i vår tid. Men såvidt jeg forstår så har ting tatt helt av der borte! Er glad jeg bor her jeg.
oh the shame of it all
Ikke skjønner jeg heller alle amerikanere, kan ikke snakke for noe av de meningene som har dukket opp der de siste 20 årene. Jeg rister på hodet på lik linje som alle andre, dobbelmoral er utrolig irriterende uansett hvor det kommer fra (og vi nordmenn gjør det også! Her feks drikker de seg sanseløs på lørdag og ber for sine synder på søndagen. Jadda |
|
|
|
|
|
#4 |
|
lettere utlada
|
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvJeg må bare si en ting Lucifer...ooops sorry, Lucifine:
|
|
|
#5 |
|
This is normal!
|
Jeg tenkte det samme. Flott innstilling!
|
|
|
|
#6 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvJeg ville nok forresten reagert hvis en av programlederne i barne-tv sa pokker, men ikke hvis det kom i en naturlig sammenheng i en barnefilm som Knerten. Det virker kanskje selvmotsigende, men for meg handler det om hvilken setting ordene brukes i. Jeg forventer at folk som opptrer offentlig i jobbsammenheng snakker "penere" enn jeg (og sikkert de) gjør på privaten.
|
|
|
#7 |
|
Metallica!!
|
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvVesla mi har lirt utav seg både faaaaaaaaen og helvete i et par situasjoner, og jeg har reagert med å få fullstendig latterkick, helt ute av kontroll med andre ord. Ikke veldig pedagogisk men hun har ikke brukt dem siden, jeg tror ikke hun liker å bli ledd av.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|