|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
lettere utlada
|
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvJeg må bare si en ting Lucifer...ooops sorry, Lucifine:
|
|
|
#2 |
|
This is normal!
|
Sv: Jeg blir provosert av barne-tv
Jeg tenkte det samme. Flott innstilling!
|
|
|
|
#3 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvJeg ville nok forresten reagert hvis en av programlederne i barne-tv sa pokker, men ikke hvis det kom i en naturlig sammenheng i en barnefilm som Knerten. Det virker kanskje selvmotsigende, men for meg handler det om hvilken setting ordene brukes i. Jeg forventer at folk som opptrer offentlig i jobbsammenheng snakker "penere" enn jeg (og sikkert de) gjør på privaten.
|
|
|
#4 |
|
Metallica!!
|
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvVesla mi har lirt utav seg både faaaaaaaaen og helvete i et par situasjoner, og jeg har reagert med å få fullstendig latterkick, helt ute av kontroll med andre ord. Ikke veldig pedagogisk men hun har ikke brukt dem siden, jeg tror ikke hun liker å bli ledd av.
|
|
|
#5 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvSånn bare for å ha sagt det så har jeg nulletåleranse ang barn og banning. Jeg har opptil flere ganger bedt voksne folk rundt mine barn om å la være å bannes i nærheten av dem.
|
|
|
#6 |
|
Metallica!!
|
Jeg synes og det er stygt når små barn banner, men det er liksom ikke mulig å skjerme dem fra verden heller, da må man heller få en (spontan) reaksjon og heller snakke om hva som er skikkelig språkbruk og ikke i etterkant.
|
|
|
#7 |
|
Ekvilist
|
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvHva man kan lære! Jeg blir mildt sagt overrasket over at man nekter barna å se på programmer hvor ordet pokker eller lignende blir sagt. Jeg er veldig glad ikke bibelbeltet får avgjøre hva slags bare-tv vi vil ha.
Er du gal!? Teletubbies er jo livsfarlig! En av tubbiene er lilla, og bruker veske. Både prester og polsk barneombud har gått hardt ut mot serien som bedriver homopropaganda for små sarte sjeler!
|
|
|
#8 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skjermer der jeg er i nærheten. Ellers håper jeg hvertfall snupp har lært noen gode holdninger når hun ikke er ute i den skremmende verden
|
|
|
#9 |
|
lettere utlada
|
Jeg er VELDIG enig med deg.
|
|
|
#10 |
|
nju nja njo
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kjenner at jeg anstrenger meg litt for å ikke heve på øyenbrynet hver gang den trudelutten kommer. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
lettere utlada
|
Tvillinggutter 2010 Sist redigert av Taien : 22-08-12 kl 07:33. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Skal det ingen ende ta for pervers påvirkning av våre uskyldsrene små? Jeg aner en konspirasjon her.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|