|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvSånn bare for å ha sagt det så har jeg nulletåleranse ang barn og banning. Jeg har opptil flere ganger bedt voksne folk rundt mine barn om å la være å bannes i nærheten av dem.
|
|
|
#2 |
|
Metallica!!
|
Sv: Jeg blir provosert av barne-tv
Jeg synes og det er stygt når små barn banner, men det er liksom ikke mulig å skjerme dem fra verden heller, da må man heller få en (spontan) reaksjon og heller snakke om hva som er skikkelig språkbruk og ikke i etterkant.
|
|
|
#3 |
|
Ekvilist
|
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvHva man kan lære! Jeg blir mildt sagt overrasket over at man nekter barna å se på programmer hvor ordet pokker eller lignende blir sagt. Jeg er veldig glad ikke bibelbeltet får avgjøre hva slags bare-tv vi vil ha.
Er du gal!? Teletubbies er jo livsfarlig! En av tubbiene er lilla, og bruker veske. Både prester og polsk barneombud har gått hardt ut mot serien som bedriver homopropaganda for små sarte sjeler!
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Oh yes, og Svampebob Firkant er homofil, for han går stadig og leier på sin guttevenn, som til alt overmål er ei rosa sjøstjerne. Hallo, alle vet jo at gutter som kler seg i rosa og holder andre gutter i hånda er homofile.
|
|
|
#6 |
|
Ekvilist
|
|
|
|
#7 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
Jeg skjermer der jeg er i nærheten. Ellers håper jeg hvertfall snupp har lært noen gode holdninger når hun ikke er ute i den skremmende verden
|
|
|
#8 |
|
lettere utlada
|
Jeg er VELDIG enig med deg.
|
![]() |
| Trådverktøy | |