|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Jeg blir provosert av barne-tvHva med ordet "sabla" da? I følge ordlisten er det egentlig en omskriving av for satans og betyr pokkers, fordømt, forferdelig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Jeg blir provosert av barne-tv
De skulle dermed bare visst hvor de traff spikeren midt på hodet, de som i sin tid tøyset med Kaptein Sabeltann - og omdøpte ham til Løyntnant Kabelsatan.
|
|
|
#3 |
|
This is normal!
|
"Kaptein Sabeltann er en drittsekk!
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hahaha! Det var vel lurt av dem å si at det var fader tenker jeg. Kan bli morsomt om hun en dag lurer på om det er lov å synge den torskevisa, hvor hvert vers ender med faderullandei. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Slumrende Ullteppe
|
He he, nå kom jeg på at jeg, i barnehagen, gikk forbi to kamerater på fem år, som satt i en krok og holdt på med sitt. Den ene gutten forteller noe som tydelig er ganske dramatisk:
|
|
|
#6 |
|
Metallica!!
|
Ja altså jeg tror ikke det er meg hun har lært det av, jeg skal ikke si det helt bombastisk men jeg bruker somregel hekkan, shit, hohoy eller saaaaaaaausenebb (rodd i land ja), hvis jeg har behov for kraftuttrykk når ungene er i nærheten. Men selvsagt kan det slippe, skjønt jeg tror hun lærte det av noen skoleunger som hadde vært på besøk i barnehagen og at hun sa det kun for å teste reaksjonen min, hun har i alle fall ikke sagt det etterpå.
|
|
|
#7 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tenk sjokket når de lærer å synge Fader Jakob kanonsang (kanon), eller når den stakkars frøkna finner ut at presten banner i kirka. Fader vår.... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Men, som poden påpekte, presten sier fremdeles "herregud".
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Haha nå ler jeg høyt! Bor som sagt i Bibelbeltet og her sier vi alle som en "sabla" når vi skal legge litt trykk på noe. Omg nå ler jeg av all "banningen" heromkring jeg ikke har visst om før nå. *later som om jeg ikke vet bedre* |
|
|
|
|
|
#11 |
|
lettere utlada
|
Du får gjøre som grandtanten til min mor: Det verste hun kunne si var....hold dere fast....
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|