Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kl. 10 får vi vite dommen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-12, 10:09   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kl. 10 får vi vite dommen

Jeg er enig med Inagh.

Der stygge gliset hans irriterer meg.

Og så må jeg få lov å si at jeg reagerer veldig på at HI mener at ingen av oss skal kunne skrive navnet hans. Det er jeg sterkt uenig i og jeg liker ikke at det legges slike føringer på et åpent diskusjonsforum.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 10:10   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Noe så respektløst som den fyren der...stå der med det selvtilfredse gliset, helt uanfektet.

Jeg blir kvalm.

Han har vel uttalt at om han bare blir regnet som tilregnelig, skal han godta dommen på stedet. Så jeg skjønner jo at han er fornøyd.

Gammel 24-08-12, 10:11   #3
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg er enig med Inagh.

Der stygge gliset hans irriterer meg.

Og så må jeg få lov å si at jeg reagerer veldig på at HI mener at ingen av oss skal kunne skrive navnet hans. Det er jeg sterkt uenig i og jeg liker ikke at det legges slike føringer på et åpent diskusjonsforum.

Hvor står det?
Jeg skrev at jeg nekter å skrive hans navn og så at Inagh heller ikke brukte navnet hans.

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 10:13   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Hvor står det?
Jeg skrev at jeg nekter å skrive hans navn og så at Inagh heller ikke brukte navnet hans.

Du ber Inagh la være å skrive navnet hans. Jeg tolker det dithen at det ikke bare gjelder henne, det ville jo vært merkelig.

Gammel 24-08-12, 10:14   #5
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Du ber Inagh la være å skrive navnet hans. Jeg tolker det dithen at det ikke bare gjelder henne, det ville jo vært merkelig.

Tror du må lese engang til altså, for jeg tror du har misforstått.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 10:15   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Tror du må lese engang til altså, for jeg tror du har misforstått.

Ok, det er mulig at jeg misforstod. Men jeg fikk en sterk følelse av at der ikke vil være ok om jeg skriver navnet hans, og det synes jeg er galt.

Gammel 24-08-12, 10:19   #7
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Standard

Ok, det er mulig at jeg misforstod. Men jeg fikk en sterk følelse av at der ikke vil være ok om jeg skriver navnet hans, og det synes jeg er galt.

Om jeg var ute etter en diskusjon rundt det hadde jeg qoutet en som skrev hans navn og bet h*n å la være å bruke det (akkurat som det er min rett)
Men det er ikke min sak, så jeg ssa meg bare enig i Inagh som heller ikke nevnte han ved navn.

Gammel 24-08-12, 10:15   #8
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Standard

Da burde du lese det en gang til.
Jeg sier at jeg er enig medmeningen hennes og at hun heller ikke skriver hans navn.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:21.