|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?Vi gikk langs veien i Spania, og datteren min var veldig ivrig på å gå over veien før alle var klare. 40 grader varmt, en 2,5 åring å holde styr på i tillegg og hun som stadig ville springe over veien. Tilslutt ble jeg så stresset at jeg nærmest brølte:
|
|
|
#2 |
|
Kakemonster
|
Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?
Men det er jo ikke blank løgn heller da, det kan skje.
|
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spinoff: Hva HAR du sagt til ungen din?
Å, jeg er verre. Jeg skulle forklære hvor viktig det er å faktisk høre på beskjeder, uten dill og dall. At det faktisk kan være viktig, og at vi ikke alltid har tid til å komme med lange forklaringer, fordi det haster med å stoppe å gjøre noe før de skader seg, for eksempel. Som når ett barn står med fingrene inne i dør-vinkelen der, og det andre barnet skal til å smelle døren igjen (som var episoden som hadde utløst skjenneprekenen). Det så ikke ut til å gjøre nevneverdig inntrykk, så jeg lasset på med et eksempel til, nemlig det klassiske med å løpe ut i veien eller gjøre andre farlige ting i trafikken, og hvis man da ikke stopper når mamma roper STOPP! så kan man faktisk bli påkjørt! Og DØ!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|