|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
This is normal!
|
Sv: Hvordan ser du for deg uken og året i hodet?Der ja:
|
|
|
|
#2 |
|
This is normal!
|
Sv: Hvordan ser du for deg uken og året i hodet?Og googler du synestesi så ser du mer om det.
|
|
|
|
#3 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ser du for deg uken og året i hodet?
Det er det som er så kjipt ang å komme inn på et forum som har vært noen år.. Alt er diskutert
|
|
|
#4 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ser du for deg uken og året i hodet?vet ikke om desember er øverst fordi jeg har bursdag?
|
|
|
#5 |
|
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ser du for deg uken og året i hodet?Dette har jeg og søsknene mine diskutert flere ganger også. Og jeg kan ikke skjønne at de ikke forstår at jeg har rett! Jeg ser det heeelt klart inni hodet mitt hvordan det er og kan lett tegne det. Året er rundt du liksom... Pøh, det begynner jo her borte på min høyre side og beveger seg foran meg og framover på en måte :-) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
This is normal!
|
Men som du ser av denne tråden, kan det meste diskuteres på nytt.
|
|
|
|
#7 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
![]() |
Sv: Hvordan ser du for deg uken og året i hodet?Ukedagene bølger seg med mandag og onsdag høyest, torsdag og fredag småkrusete, men lørdag og søndag bryter helt mønsteret og svever vektløse. Det er da så klart som det kan bli?
|
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
|
|
|
#9 |
|
This is normal!
|
Sv: Hvordan ser du for deg uken og året i hodet?Ok. Dere er ikke bare rare. Dere er litt gale også.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|