Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Sunne og "morsomme" matpakker?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-12, 15:27   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Hva med disse?

Jeg ser at mange er lei av å vaske småbokser, men jeg synes faste rom ikke gir rom for runde eller større ting. Slik som burgere eller minipizzaer. Her kan en ha tett lokk på boksene også, og ta ut noen bokser eller variere størrelsen.

Jeg fant de her:http://www.bentolunchbox.com Men er det steder en kan kjøpe bare boksene og ikke den tøybagen? Ser ut som om amerikanske barn bærer lunsjen i en egen bag hele tiden.

Jeg elsker våre! Vi har 3 på deling, siden lillegutt ofte trenger 2 matpakker på skolen. Jeg kjøper dem hos produsenten, laptoplunches.com, og har kjøpt til flere av de boksene som har lokk på - samt en liten større boks med lokk på som også går oppi. De har alt mulig av variasjoner med og uten veske, og kjøp bare bokser, eller bare lokk osv der.
Også blir det jo litt småtteri borte, og det er kjekt å ha litt ekstra så ikke alt i oppvaskmaskina hver kveld.

Som Apple (viser på bildet sitt) bruker jeg ikke alltid alle småboksene, men fyller oppi ettersom hvordan det passer, egentlig.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:42.