Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?
Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.
Hva med disse?

Jeg ser at mange er lei av å vaske småbokser, men jeg synes faste rom ikke gir rom for runde eller større ting. Slik som burgere eller minipizzaer. Her kan en ha tett lokk på boksene også, og ta ut noen bokser eller variere størrelsen.
Jeg fant de her:http://www.bentolunchbox.com Men er det steder en kan kjøpe bare boksene og ikke den tøybagen? Ser ut som om amerikanske barn bærer lunsjen i en egen bag hele tiden.
Jeg elsker våre! Vi har 3 på deling, siden lillegutt ofte trenger 2 matpakker på skolen. Jeg kjøper dem hos produsenten, laptoplunches.com, og har kjøpt til flere av de boksene som har lokk på - samt en liten større boks med lokk på som også går oppi. De har alt mulig av variasjoner med og uten veske, og kjøp bare bokser, eller bare lokk osv der.
Også blir det jo litt småtteri borte, og det er kjekt å ha litt ekstra så ikke alt må i oppvaskmaskina hver kveld.
Som Apple (viser på bildet sitt) bruker jeg ikke alltid alle småboksene, men fyller oppi ettersom hvordan det passer, egentlig.
|