Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Noen trysilryper her?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-12, 18:30   #11
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen Trysilryper her?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Oi! Dette vistte jeg ikke om, men jeg skal til Trysil den helgen. Få med lillesøster og gå kanskje?
Kan vi ha et slags FP-kjennetegn? Blå nellik i knapphullet? Pøntehubro på venstre skulder? VG under armen, kanskje?

Jeg stemmer for pøntehubro! Hm, hvor får jeg tak i en sånn en?

Opprinnelig lagt inn av Engasjert, her.

Jeg skal! Vi er 15 fra jobb som reiser sammen. Jeg er førstereis-jente

Vi skal gå 13 km, selvfølgelig. Må få kjent ordentlig på Trysilfjellet. Lurer bare på hvordan det er å være i fjellet med så mange andre damer?

Hvordan det er? He he he. Bare forbered deg på et par tusen klin gærne damer i alle aldre. Mange har kledd seg ut og tar`n helt ut. Og for all del! Gå ikke glipp av after run i teltet etter dere er ferdige med å gå! Kommer dere litt sent i mål? Ha med litt "god" drikke i sekken, og hiv dere i baren og opp på bordet. Du kommer fort inn i det.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:01.