|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?
Men er ikke det litt feigt? Som å gjøre det slutt med kjæresten uten å si det, men kun ved å unngå han? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
Jeg syns ikke det, jeg unngår jo ikke vedkommende. På direkte spørsmål svarer jeg jo. Jeg ville heller ikke løyet og funnet på grunner til å ikke møtes. Det er ikke slik at jeg bytter telefonnummer og nekter å ta telefonen, liksom. Jeg syns det er en viss forskjell på kjæreste og venner.
![]() |
#4 |
© All rights reserved
|
Det er kanskje derfor jeg grubler litt, fordi jeg har avsluttet vennskap på andre premisser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Stabilt ustabil...
|
Hvis man ikke har kranglet, ikke har fadet ut, men faktisk bestemmer seg for at dette mennesket ønsker jeg ikke ha tett på livet mitt mer kan det jo hende man oppnår det raskere om man oppgir en grunn, og ber om å få være i fred? Men hvis man har forsøkt å si ifra at det ikke er ønskelig å ha kontakt mer, gitt forklaring, og forklaringen ikke går inn, eller aksepteres, da er jeg litt usikker på hva jeg ville gjort. Jeg kunne fort bli irritert hvis noen ikke respekterte ønsket mitt, iallfall.
![]() |
#6 |
Tåler regn
|
Jeg mistet plutselig bloggtilgang til deg 007 uten at du sa noe.... |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|