Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrend
Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.
M^2.. Dette handler i mine øyne mer om tendenser, symboler, trender og tanker rundt dette enn om enkeltpersoner. Jeg synes du tar en del utsagn her veldig personlig og kanskje også tolker dem litt vel langt.
Da leser dere det feil, eller jeg kommuniserer det feil. Jeg tar ingenting i denne tråden overhodet personlig.
Jeg påpekte (hvis det er det vi sikter til?) at det å si at noen er teit (eller det var vel at noen skrev om det i en blogg som var teit) fordi de kaller sitt barn prinsessen, ikke liker klinete matpakke, og skjærer ut en blomst i brunost for meg virker litt ulogisk.
Og jeg gjør det samme selv (kaller min sønn lillegutt, ikke liker klin på matpakken, skjærer ut ting av og til). Så da er det kanskje implissitt at jeg er teit og (jeg la til og med med et gladspøkels). Dette for å påpeket at siden jeg ikke er teit, står ikke logikken 
Dere må gjerne synes at det virker som jeg tar det veldig personlig, men det gjør jeg altså ikke. Jeg føler meg ikke truffet av denne tråden fordi jeg vet nøyaktig hvorfor jeg lager matpakkene mine som jeg gjør, og eier ikke skam ift det. Selvsagt.
Det jeg prøver å gjøre er å være motvekt som viser hvorfor man kanskje synes det er greit å lage matpakkene sine på den måten som beskrives. At kanskje ikke alle er på dette trendrushet og dårligmorgreia som man skal ha det til.
|