|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
This is normal!
|
![]() Sv: Selbutruse til menn
Enig. Dette var da at usedvanlig tåpelig... plagg.
![]() |
![]() |
#45 |
Bondesjakk(matt!?)
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
![]() Sv: Selbutruse til mennTøhø |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selbutruse til mennLøveMannen fikk faktisk en slik i tullejulegave i fjor. Tror ikke den har blitt brukt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2007
![]() |
Enig. Jeg og mannen kan gjerne ha litt undertøys-humor oss imellom, men en kvinnelig kollega? Nei takk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Selbutruse til mennJeg kjenner jeg dør litt innvendig av både selbutruse og dumbotruse ...strikka truse med snabel i det hele tatt!
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Selbutruse til mennVi har alltid pakkelek på et julebord vi pleier å ha med gode venner, og i fjor hadde ei av gjestene strikket noe lignende. Hun er en skikkelig strikkegud, så greia var veldig pent laget og pyntet med mistelteinpynt og greier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
awesom
|
![]() Sv: Selbutruse til mennHadde mannen min fått en slik fra sin kvinnelige kollega hadde jwg regnet med det var spøkefullt ment. Jeg hadde nok humret litt. Hvordan i alle dager folk kan finne på å tenke tanken å bli sur er for meg helt fjernt.
![]() |
#51 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Selbutruse til mennJeg regner også med at det er spøkefullt ment, men jeg syns ikke noe om å bedrive underbuksehumor med andres menn. Jeg syns en sånn truse er særdeles dårlig humor og syns det er en teit gave til både gifte og ugifte, egentlig.
![]() |
#52 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Selbutruse til mennJeg synes jeg ser meg. På julaften, sammen med barn og familie: Nei, seeh hva mannen min fikk av Dorthe Chanette på jobben!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Drømmer
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Helt konge
|
![]() Sv: Selbutruse til mennDet som forundrer meg mest av alt er at noen orker og legge såpass mye arbeid i et tøyseplagg som aldri blir brukt og knapt nok sett på mer en når det blir pakket opp. Mulig jeg er farget av det faktum at jeg ville brukt uker på å strikke en gryteklut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Shake it out!
|
![]() |
#56 |
heimføing
|
![]() Sv: Selbutruse til mennI noen miljøer/gjenger/whatever er det en greie å gi hverandre den verste/teiteste/pinligste gaven. En jeg kjenner har det sånn med kollegene sine. Skulle gjerne vært flue på veggen hos hans kollega som en julaften fikk kondomeriets oppblåsbare sau fra kollegene. Det var god underholdning i takke-sms'en som kom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Dårlig husmor
|
Her er jeg også. Jeg strikker mye, men tydeligvis langsomt sammenliknet med mange her inne. Jeg har en liste så lang som et vondt år på ting jeg synes er pene og nyttige og har lyst til å strikke til meg selv og andre og uansett hvor mye jeg hadde hatt lyst til å gi noen en tullegave, så ville jeg ikke ha brukt av strikketiden min til det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Selbutruse til mennNå kan jo jeg klare opp i det jeg kan ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Selbutruse til mennJeg er ikke fan av tullegaver som denne. Hva skal man med det liksom? Det blir bare søppel og bortkastet ressursbruk. Synes huset mitt er fullt nok som det er om man ikke skal lagre ting som aldri noensinne blir brukt. Spiller ingen rolle om mannen hadde fått det i gave fra mannlig eller kvinnelig kollega forresten. Jeg regner med at de som gir gaver til kollegaer gir til flere/alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Da synes jeg du skal kline til med en skikkelig fin og nyttig gave, som for eksempel selbuvotter. Ikke mer arbeid å lage, vel, og samtidig en personlig bruksting laget med omtanke. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|