|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Er du blitt kalt "pen" noen gang? | |||
| ja, flere ganger |
|
193 | 86,16% |
| ja, en gang eller to |
|
16 | 7,14% |
| nei, og det bryr meg heller ikke |
|
4 | 1,79% |
| nei, og det er faktisk litt sårt |
|
7 | 3,13% |
| ostepølse |
|
4 | 1,79% |
| Deltakere: 224. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Har du blitt kalt "pen" noen gang?
Nei, det syns jeg ikke. Men muligens litt kleint om man selv sier man syns man er pen og så er det ingen som er enig?
|
|
|
#2 |
|
© All rights reserved
|
Jeg synes ikke det er fælt å si at man selv er pen, men jeg synes det er ganske pinlig om omverdenen ikke er enig. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Men det er mest hvis man driver og sier det, da? For det er jeg enig i at blir ganske merkelig og småkleint, uansett hva det er man går rundt og sier om seg selv. F.eks. at man til stadighet sier at man er smart, eller morsom, eller en spesielt dyktig prosjektleder, eller hva det er, uten at noen har spurt eller det er naturlig å snakke om det. Det ville være smårart også om omverdenen var enig, synes jeg, da er det temmelig selvgodt og ikke så hyggelig. Og hvis man er relativt alene om oppfatningen, blir det en veldig rar situasjon, det kan jeg godt se.
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Ja, jeg går jo for all del ikke rundt og sier det sånn helt umotivert i hverdagen – men i en tråd som denne synes jeg jo det kan være relevant, og for så vidt er jeg troendes til å si det på trass i alle settinger hvor jeg blir utsatt for andre damer som rakker ned på seg selv. (Særlig når det er på jakt etter ros!
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Absolutt, helt enig der.
|
![]() |
| Trådverktøy | |