Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har du noen gang blitt kalt stygg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Har du noen gang blitt kalt stygg?
Ja 92 49,46%
Aldri 73 39,25%
Jeg kan ikke tro at noen gjør det 13 6,99%
Ikke direkte, men jeg har hørt det bak ryggen min 5 2,69%
Wiener 3 1,61%
Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-12, 18:58   #1
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?

Det som sitter best i var en gang da jeg var ute på byen med Mannen. Han møtte en gammel venninne og de ble stående og småprate. Hun er en jente som går for å være ekstremt modellpen og så sier hun: Jeg hører du har giftet deg? Han svarer: Ja, det har jeg. Hun kaster ett blikk på meg og sier med verdens mest ovenfra og ned blikk: Med HUN??? Du har ikke giftet deg med HENNE??

Det gjorde mer vondt enn om hun hadde spyttet på meg og sagt rett ut at jeg var stygg.

Gammel 09-09-12, 19:29   #2
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Det som sitter best i var en gang da jeg var ute på byen med Mannen. Han møtte en gammel venninne og de ble stående og småprate. Hun er en jente som går for å være ekstremt modellpen og så sier hun: Jeg hører du har giftet deg? Han svarer: Ja, det har jeg. Hun kaster ett blikk på meg og sier med verdens mest ovenfra og ned blikk: Med HUN??? Du har ikke giftet deg med HENNE??

Det gjorde mer vondt enn om hun hadde spyttet på meg og sagt rett ut at jeg var stygg.

Hva i alle dager sa mannen din da? For et nek.

Blir også litt sjokkert over andre her som forteller å ha fått slike kommentarer fra andre voksne folk. Eller sjokkert blir jeg kanskje ikke fordi jeg vet jo at idioter finnes overalt.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 21:34   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

En aldeles nydelig slektning av meg, som også har en veldig kjekk mann, har en "venninne" som stadig må stikke i henne hvor UTROLIG det er at HUN, som er så "alminnelig", har vært så UTROLIG heldig å få seg en SÅ bra fyr. Jeg blir så sur av det, både fordi det er slemt, men også fordi det virkelig og helt objektivt, er FEIL!

Gammel 09-09-12, 21:36   #4
Silje sol
Aktiv

Medlem siden: Mar 2010
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Ja, hver dag på jobb.
(men tar det ikke så tungt, jobber på dement avdeling )

Ellers, ikke som jeg kan huske siden ungdomsskolen.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:03.