Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Komplimenter som kanskje ikke er det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-12, 21:07   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komplimenter som kanskje ikke er det?

Jeg har fått et legendarisk kompliment som jeg grineler av fremdeles. Ei wannabe evigung kollega så på meg og utbrøt: 'Å, jeg beundrer sånne som deg som ikke bryr seg om hvordan dere ser ut!'

Gammel 09-09-12, 22:45   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har fått et legendarisk kompliment som jeg grineler av fremdeles. Ei wannabe evigung kollega så på meg og utbrøt: 'Å, jeg beundrer sånne som deg som ikke bryr seg om hvordan dere ser ut!'

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 00:13   #3
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Min "kontorleder" er litt sånn hun også. Hun er skikkelig bitchy og grinete på mail og slikt, men når jeg møter henne IRL så kommer hun bort til meg å sier sånne "hersketeknikk-positive" ting som "åh, Njulaif, har du slanket deg i det siste? Du ser SÅ flott ut nå!" (akkurat dette ble sagt når jeg var midt i forrige hormonkur og hadde lagt på meg, var oppblåst og jeg følte jeg hadde 4 haker, hadde kvise på nesen OG på haken og generelt hadde en bad hairday. Jeg følte IKKE at hun var spesielt ærlig med meg da nei... OG det er alltid i en sånn litt falsk positiv-tone, for å virke som om hun bryr seg det spøtt om noen andre enn seg selv. Nei, nå må jeg bare slutte mens leken er god. Kjenner jeg blir negativ helt ned i stortåa bare av å "snakke" om dama.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.