|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2012
![]() |
Sv: Tips og råd om bidragTakker for svaret. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Einsam
|
Sv: Tips og råd om bidrag
Den tusenlappen det koster dere hver i gebyr å fastsette bidraget, er vel verdt anvendte penger for de, høres det ut som. NAV kan ikke innhente denne informasjonen uten at en av dere først søker om at de skal fastsette bidraget, vil jeg tro. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nybegynner
![]() |
Takker for svaret! Ja du har helt rett i at det er vel anvendte penger, men far derimot er ikke helt enig. Han vil vi skal ordne det selv, og grunnen til det er høyst sannsynlig fordi han da kan betale nettopp det han selv vil. Vi ble aldri enig om beløp, her var det far som fastsatte... Og ja, samværsavtale burde være på plass :/ men til nå har det vært far som skriver avtalene og vil at jeg bare skal signere. Men kan man ikke innhente standard samværsavtale på nav? Da jeg har forstått og opplevd hvor utrolig manipulerende og egoistisk han kan være, så tør jeg kke skrive under på noen ting... uten en advokat hehe...! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Crazy Cat Lady
|
Den tusenlappen det koster å få fastsatt bidrag hos NAV kan du også søke om å slippe å betale hvis du har tilstrekkelig liten inntekt.
|
|
|
|
#5 |
|
Nybegynner
![]() |
Takker for hjelpen, det var jeg ikke klar over |
|