|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING
Det er mulig 1. desember-designeren ganske enkelt skal bestemme lokasjonen hvor julekalenderen utspiller seg. For eksempel en innendørs juletennisbane eller noe annet universelt som alle har et forhold til.
|
|
|
#2 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING
Jeg bare tuller. Det er selvsagt Jule-Heathrow
|
|
|
#3 |
|
En Som Trener
|
Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDINGDeilige fantastiske dere! Og jeg skal kose meg i hele desember skjønner jeg, men kreative evner er det dårlig med så jeg melder meg ikke som "lukeoppfinner". Men å kose meg med deres kreasjoner er jeg god på altså!
|
|
|
#4 |
|
This is normal!
|
Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDINGEn juleoljeplatform høres overkommelig ut. Fire tomhylser fra kjøkkenruller, en papplate og en haug med ispinner er byggematerialene. Gi det en omgang med limpistol og litt maling og vi er i gang.
|
|
|
|
#5 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDINGJa, jeg gleder meg!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|