Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Konfirmasjon - beløp på gave?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-07, 18:14   #30
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmasjon - beløp på gave?

Vi skal i konfirmasjon til sambo's kusine om noen uker. Har ikke peiling på hva vi skal gi. Jeg har aldri møtt jenta, han har ikke snakket med familien på mange mange år sist var en konfirmasjon i 2004. Jeg har aldri møtt den familien i hele tatt og føler ikke jeg vil blakke meg for de.

tenkte først på 200kr. men etter å ha lest denne tråden føler jeg meg gniten.

Men min kusine som jeg snakker med ofte fikk ca 200 for 2 år siden når hun ble konfirmert.

Det å kjøpe presang i konfirmasjon er litt nytt for meg, i å med at jeg er 20 år og flytta hjemmefra for 2 år siden

vil legge til at vi ikke engang har fått egen invitasjon men er invitert som barna til foreldrene hans.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.