|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Jeg gjør ofte dette ja. Jeg føler alltid jeg sier teite ting, og jeg føler jeg prater for mye om meg selv og mine. Jeg kan tenke på en samtale i flere dager rett og slett. Det er svært plagsomt. Mye av dette bunner nok i at jeg har så dårlig selvtillit at jeg rett og slett føler selv at alt jeg sier og gjør er galt. Og tenker for mye på hva andre mener om dette.
|
|
|
|
#2 |
|
Helt konge
|
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Jepp. En god del av de samtalene jeg har på jobb blir analysert, plukket fra hverandre og satt sammen igjen opp til flere ganger. Det hjelper to medveiledere/terapeuter og en psykolog meg med. Det er svært nyttig, og tidvis slitsomt. Heldigvis fører det til utvikling. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?
når du har vært på besøk hos sånne som kom på etterpå at de glemte å tilby kaffe? |
|
|
|
#4 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?
Ja, omtrent sånn.
|