|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Shake it out!
|
![]() Open Office - gaaah!
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Open Office - gaaah!Jeg kan bare si: så rart. Dette går helt uproblematisk for meg.
![]() |
![]() |
#3 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Open Office - gaaah!Men når du får feilmeldingen om at den kan inneholde formatering eller innhold som ikke kan lagres i word-format, får du da alternativer om å fortsette eller avbryte? Eller det bare en feilmelding om at det ikke går?
![]() |
#4 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Open Office - gaaah!Jeg klarer helt fint å lagre det i odt.-format. Bare ikke som noe annet. Jeg får opp alternativet om å lagre det som odt-dokyment når den ikke vil lagre som .doc. Men det hjalp liksom ikke så mye når de i andre enden må ha .doc....
![]() |
#6 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Open Office - gaaah!Jeg får også alltid den beskjeden/feilmeldingen, men jeg bare velger å lagre likevel og da funker det.
![]() |
#7 |
Unik
|
![]() Sv: Open Office - gaaah!Eg gav opp heile open office og gjekk over til vanleg office. Då funkar det og det er ikkje problemer for læraren og åpne filene som me sender.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|